Atrium Promenada Phases 3,4 & 7
Warszawa- Klient / Client
- Atrium Poland Atrium Poland
- Program
- Modernizacja i rozbudowa jednego z najstarszych i najważniejszych centrów handlowo-rozrywkowych pierwszej generacji w Warszawie w celu uzyskania współczesnego i funkcjonalnego obiektu o zwartej i ujednoliconej formie architektonicznej. Program etapów III, IV i VII zakłada rozbudowę istniejącego budynku i rekonstrukcję głównego pasażu z dwukondygnacyjnymi sklepami i ze zróżnicowaną, elegancką ofertą gastronomiczną. W rezultacie, w głównej alei panuje szykowna atmosfera dzięki luksusowym sklepom, wspaniałej fontannie i czystym barwom, jak biel, czerń i pastele. Inspirowane stylem „grands magasins” [paryskich domów handlowych z początku XX wieku] kształty w estetyce retro w parze z nowoczesną architekturą na nowo definiują elegancję i przyjemny komfort w tymże centrum handlowym o bogatej historii.Modernisation and extension of one of the oldest and most important ”first generation” shopping and entertainment centers operating in Warsaw in order to achieve a contemporary and functional object with a consistent and unified architectural form. The program of the phases III, IV and VII consisted of creating an extention of the existing building and reconstructing the main passage with a double shopfront and a various elegant gastronomic offer. As a result, the main interior alley has created a chic premium atmosphere with luxurious shops, a delightful fountain and pure colours like white, black, pastels. The grands magasins – inspired retro style shapes with the modern architecture offer a new quality of elegance and enjoyable comfort in this shopping mall with a rich history.
- Powierzchnia całkowita / Total Area
- 24 000 sqm
- Faza / Phase
- Oddany do użytku Delivered